True Cross Academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


The Exorcism School
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Laatste onderwerpen
» Wat is Truecross dood O_o
De Sprint velden Icon_minitimema okt 31, 2011 6:58 pm van Ophelia.

» Kamer 102- Emily & Gaia
De Sprint velden Icon_minitimema okt 31, 2011 6:58 pm van Ophelia.

» De bibliotheek.
De Sprint velden Icon_minitimezo okt 23, 2011 8:22 am van Emily

» Aanschauw de smexyheid van Darragh!
De Sprint velden Icon_minitimezo okt 23, 2011 4:56 am van Ophelia.

» Exorcist Match Maker
De Sprint velden Icon_minitimezo okt 23, 2011 4:31 am van Ophelia.

» Spam opruiminf
De Sprint velden Icon_minitimezo okt 23, 2011 2:36 am van Ophelia.

» De combinatie Shion en Eric wordt wat.
De Sprint velden Icon_minitimeza okt 22, 2011 11:05 pm van Eric

» De Sprint velden
De Sprint velden Icon_minitimeza okt 22, 2011 10:51 pm van Emily

» Kiss, Marry, Push off a cliff
De Sprint velden Icon_minitimeza okt 22, 2011 10:57 am van Candurill-Sensei

Het Team
De Sprint velden Addd De Sprint velden 2lc8wth
Linkpartners
De Sprint velden 24vsi0w
Wil je linkpartners worden? Stuur dan een mail naar Mephisto Pheles met een 130 x 60 plaatje van jouw site. Deze zal dan op deze site komen te staan.

 

 De Sprint velden

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Emily
Admin | Tamer
Emily


Aantal berichten : 253
Registratiedatum : 15-10-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Panem, 11e district

True Cross Passport
Age: 15
Rang: Exwire
Lover: I'll never trust anyone

De Sprint velden Empty
BerichtOnderwerp: De Sprint velden   De Sprint velden Icon_minitimedi okt 18, 2011 9:41 am

Dit zijn de velden waarop je kun hardlopen, hordelopen, sprinten en zo maar verder zolang je er maar bij moet rennen. Hier word dan ook getraind voor de duurloop voor de leerlingen. Ze mogen hier zelf komen. Het is een baan die in een boog om een groot binnen veld loopt en de baan is zoń 3 kilometer in het rond.

regels: Niks vernielen
Terug naar boven Ga naar beneden
Damian
Knight
Damian


Aantal berichten : 61
Registratiedatum : 16-10-11
Leeftijd : 29

True Cross Passport
Age: 17
Rang: Meister
Lover:

De Sprint velden Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sprint velden   De Sprint velden Icon_minitimedi okt 18, 2011 9:52 am

Op zijn gemak liep Damian over de sprint velden. Zijn uniform had hij omgeruild door een losse zwarte trainingsbroek en een wit t-shirt. Aan zijn voeten had hij witte sneakers, want zeg nu zelf, wie kan er nu sprinten met een uniform? Veertig stappen joggen, een kwartslag draaien en tachtig passen. Na vijf rondjes joggen als opwarming begon hij met hardlopen. Tweeëntwintig passen, kwartslag draaien en vijfenveertig passen. Damian vond het belangrijk om aan zijn conditie te werken. Het was handig voor een gevecht met zwaarden of messen. Hoe beter je conditie, hoe sneller je kon ontwijken. Opnieuw tweeëntwintig passen, kwartslag draaien en weer vijfenveertig passen. Na een tijdje begon hij te hijgen en minderde vaart tot hij stapte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Candurill-Sensei
Docent Gym | Knight
Candurill-Sensei


Aantal berichten : 88
Registratiedatum : 17-10-11
Leeftijd : 30

True Cross Passport
Age: 50 (lijkt 18)
Rang: middle first class
Lover: I'm always looking for meaningful one night stands. ^^

De Sprint velden Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sprint velden   De Sprint velden Icon_minitimedi okt 18, 2011 10:05 am

candle was vroeg naar de sportvelden gegaan...om een beetje vrisse lucht te krijgen voordat hij een paar uur lang in de arena moest doorbrengen. daar zag hij damian. grijnzend begon hij achterstevoren met de jongen mee te lopen. "zo jij begind alweer vroeg. dacht je hier bonuspunten mee kon halen ofzo?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Emily
Admin | Tamer
Emily


Aantal berichten : 253
Registratiedatum : 15-10-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Panem, 11e district

True Cross Passport
Age: 15
Rang: Exwire
Lover: I'll never trust anyone

De Sprint velden Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sprint velden   De Sprint velden Icon_minitimedo okt 20, 2011 12:22 am

Emily liep mokkend in het gym uniform wat ze hadden gekregen het veld op. Ze kon niks anders aan doen om in te gymen, omdat ze een hekel had aan sport. Haar handen trokken het voor haar smaak veel te zwierige rokje een stukje naar beneden. Het t-shirt wat ze aan had kwam net over haar kont heen. Met grove passen liep Emily naar de atletiek baan. Ze had vorig jaar als opdracht gekregen dat ze meer aan haar conditie moest werken. Emily had dit moeten beloven anders had ze geen Exwire mogen worden. Stomme regels.
Terug naar boven Ga naar beneden
Damian
Knight
Damian


Aantal berichten : 61
Registratiedatum : 16-10-11
Leeftijd : 29

True Cross Passport
Age: 17
Rang: Meister
Lover:

De Sprint velden Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sprint velden   De Sprint velden Icon_minitimedo okt 20, 2011 7:09 am

Damian was zo in gedachten verzonken waardoor hij bijna een meter in de lucht vloog toen hij de stem van Candurill-Sensei hoorde: "Zo jij begint alweer vroeg. Dacht je hier bonuspunten mee kon halen ofzo?" Hij keek de gymleraar met zijn rode ogen aan terwijl hij een beetje langzamer ging lopen. "Je moet je conditie toch altijd goed op peil houden, niet? Aan bonuspunten had ik nog niet gedacht, maar nu u het voorsteld?" Een kleine grijns verscheen om zijn lippen. Bij Candurill kon hij meestal wel zichzelf zijn, gewoon omdat Gym zijn beste vak was. Damian leunde een beetje naar achter toen hij een meisje het veld zag oplopen. Ineens bleef hij staan en zijn grijns werd een beetje breder. "Waarom zo'n chagarijnig gezicht?" vroeg hij terwijl hij met zijn hand door zijn haar ging. Hij herkende het meisje van de eerste dag, maar wist haar naam nog niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emily
Admin | Tamer
Emily


Aantal berichten : 253
Registratiedatum : 15-10-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Panem, 11e district

True Cross Passport
Age: 15
Rang: Exwire
Lover: I'll never trust anyone

De Sprint velden Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sprint velden   De Sprint velden Icon_minitimedo okt 20, 2011 7:14 am

Emily ging nog chagerijniger kijken toen de jongen met het rode haar die ze met de Openings ceremonie ook had gezien haar aansprak op haar gezicht. "Omdat ik Gym afschuwelijk vind, oke?"Zei ze chagerijnig. Emily kon er even echt niet tegen als mensen haar nu gingen plagen met haar gezicht of gym. "Ik moet verplicht meer sporten, maar dat wil ik dus NIET"
Terug naar boven Ga naar beneden
Candurill-Sensei
Docent Gym | Knight
Candurill-Sensei


Aantal berichten : 88
Registratiedatum : 17-10-11
Leeftijd : 30

True Cross Passport
Age: 50 (lijkt 18)
Rang: middle first class
Lover: I'm always looking for meaningful one night stands. ^^

De Sprint velden Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sprint velden   De Sprint velden Icon_minitimedo okt 20, 2011 8:11 am

candle grijnsde terug naar damian...met deze jongen kon je altijd wel lachen. maar toen keek hij om...candurill zocht waar hij naar keek maar struikelde over een bankje aan de rand van het veld en rolde een paark keer over zijn rug, sprong op en kwam zacht op zijn voeten terecht. hij klopte het zand van zijn mantel. hij liep een eindje terug en pakte zijn hoed op..."mevrouw chara...welkom..." hij boog diep en wuifde met zijn hoed. "het doet mij altijd deugt als leerlingen zo vrolijk op de sportvelden verschijnen." hij grijnsde naar het meisje. "Candurill Greenstone. aangenaam. ik ben jou leraar dit jaar en verder"
Terug naar boven Ga naar beneden
Emily
Admin | Tamer
Emily


Aantal berichten : 253
Registratiedatum : 15-10-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Panem, 11e district

True Cross Passport
Age: 15
Rang: Exwire
Lover: I'll never trust anyone

De Sprint velden Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sprint velden   De Sprint velden Icon_minitimeza okt 22, 2011 3:41 am

Emily trok en zuur gezicht naar Candurill. " Nogmaals ik haat gym. En daar gaat niemand iets aan veranderen. " Emily wierp hem haar meest chagerijnige gezichr toe. Ze trok met haar handen het rokje weer goed dat was omhoog gekropen. Vreselijk die uniformen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Damian
Knight
Damian


Aantal berichten : 61
Registratiedatum : 16-10-11
Leeftijd : 29

True Cross Passport
Age: 17
Rang: Meister
Lover:

De Sprint velden Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sprint velden   De Sprint velden Icon_minitimeza okt 22, 2011 1:30 pm

"Omdat ik Gym afschuwelijk vind, oke? Ik moet verplicht meer sporten, maar dat wil ik dus NIET" Damian trok een verontwaardigt gezicht. "Bijt mijn neus er niet af, wil je?" Een kleine grijns verscheen op zijn gezicht. Bij gym was hij in zijn element en alleen dan was hij sociaal. Hij kon nog net zijn lach inhouden toen Candurill-Sensei over en bakje struikelde, een koprol maakt en toch nog netjes op zijn voeten terecht kwam. "Leuke actie," zei hij terwijl hij nog altijd moeite deed om zijn lach in te houden. "mevrouw chara...welkom..." De man boog "het doet mij altijd deugt als leerlingen zo vrolijk op de sportvelden verschijnen." Deze keer kon Damian zich echt niet meer inhouden en rolde bijna over de grond van het lachen. "Candurill Greenstone. aangenaam. ik ben jou leraar dit jaar en verder" Met tranen in zijn ogen ging hij terug normaal staan. "Damian Springs." De jongen veegde de tranen uit zijn ooghoeken en bleef het meisje grijnzend aankijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emily
Admin | Tamer
Emily


Aantal berichten : 253
Registratiedatum : 15-10-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Panem, 11e district

True Cross Passport
Age: 15
Rang: Exwire
Lover: I'll never trust anyone

De Sprint velden Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sprint velden   De Sprint velden Icon_minitimeza okt 22, 2011 10:51 pm

Emily keek met een woedend gezicht van de een naar de ander. " Damian springs hea? Nou je bent wel heel close met de leraar vind je niet? Misschien moet Mephisto daar maar eens wat van horen. Voor zovwr ik qeet zijn leraar leerling relaties verboden." Zei Emily hatelijk in een poging op wraak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De Sprint velden Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sprint velden   De Sprint velden Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De Sprint velden
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
True Cross Academy :: Binnen de school :: Het Gymlokaal-
Ga naar: