True Cross Academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


The Exorcism School
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Laatste onderwerpen
» Wat is Truecross dood O_o
De bibliotheek. - Pagina 2 Icon_minitimema okt 31, 2011 6:58 pm van Ophelia.

» Kamer 102- Emily & Gaia
De bibliotheek. - Pagina 2 Icon_minitimema okt 31, 2011 6:58 pm van Ophelia.

» De bibliotheek.
De bibliotheek. - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 23, 2011 8:22 am van Emily

» Aanschauw de smexyheid van Darragh!
De bibliotheek. - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 23, 2011 4:56 am van Ophelia.

» Exorcist Match Maker
De bibliotheek. - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 23, 2011 4:31 am van Ophelia.

» Spam opruiminf
De bibliotheek. - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 23, 2011 2:36 am van Ophelia.

» De combinatie Shion en Eric wordt wat.
De bibliotheek. - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 22, 2011 11:05 pm van Eric

» De Sprint velden
De bibliotheek. - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 22, 2011 10:51 pm van Emily

» Kiss, Marry, Push off a cliff
De bibliotheek. - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 22, 2011 10:57 am van Candurill-Sensei

Het Team
De bibliotheek. - Pagina 2 Addd De bibliotheek. - Pagina 2 2lc8wth
Linkpartners
De bibliotheek. - Pagina 2 24vsi0w
Wil je linkpartners worden? Stuur dan een mail naar Mephisto Pheles met een 130 x 60 plaatje van jouw site. Deze zal dan op deze site komen te staan.

 

 De bibliotheek.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Emily
Admin | Tamer
Emily


Aantal berichten : 253
Registratiedatum : 15-10-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Panem, 11e district

True Cross Passport
Age: 15
Rang: Exwire
Lover: I'll never trust anyone

De bibliotheek. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bibliotheek.   De bibliotheek. - Pagina 2 Icon_minitimedo okt 20, 2011 9:02 pm

"Ik zal hem toch niet meer terug vinden. Hij is al.zo lang verdwenen en niemand heeft ooit ook maar iets van hem gehoord. Ik kan het misschien beter opgeven." Zei Emily. Ze begon weer in een van haar depressies te raken. En om de een of andere reden gingen die altijd over Gabriel. " Een broertje hebben is geweldig, zolang je hem niet zelf de dood ij.hebt gejaagd." Ophelia was eerlijk en nu Emily zelf ook. Heel erg eerlijk. Deze gedachten had ze nog nooit eerder uitgesproken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ophelia.
Aria
Ophelia.


Aantal berichten : 348
Registratiedatum : 17-10-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : In a coffin

True Cross Passport
Age: 16
Rang: Exwire
Lover: -

De bibliotheek. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bibliotheek.   De bibliotheek. - Pagina 2 Icon_minitimevr okt 21, 2011 12:09 am

'Geef het niet op Emily. Ik weet zeker dat je hem wel vindt.' zei Ophelia zacht tegen Emily. Ze streek liefjes over diens rug. 'Ik weet dat het wel goed komt. Mensen kunnen moeilijk bericht geven als ze hem niet kennen. Dat komt echt wel goed' Emily gerust stellen was nu de eerste prioriteit van Ophelia.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emily
Admin | Tamer
Emily


Aantal berichten : 253
Registratiedatum : 15-10-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Panem, 11e district

True Cross Passport
Age: 15
Rang: Exwire
Lover: I'll never trust anyone

De bibliotheek. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bibliotheek.   De bibliotheek. - Pagina 2 Icon_minitimevr okt 21, 2011 12:13 am

"Hij is gewoon al zo vreselijk lang weg. " Terwijl Emily dit zei stokte haar stem en opnieuw schoten de tranen in haar ogen. Boos veegde ze ze opnieuw weg. "Hij was nog zo vreselijk klein! Hoe kan een 4jarig jongetje ooit hebben kunnen overleven?!?" Emily' s gezicht betrok en haar stem sloeg over.

-----
Oke dit is echt super slecht geschreven -.-"
Terug naar boven Ga naar beneden
Ophelia.
Aria
Ophelia.


Aantal berichten : 348
Registratiedatum : 17-10-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : In a coffin

True Cross Passport
Age: 16
Rang: Exwire
Lover: -

De bibliotheek. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bibliotheek.   De bibliotheek. - Pagina 2 Icon_minitimevr okt 21, 2011 3:03 am

Ophelia pakte de handen van Emily vast en keek er naar. "Maar hij is ook opgegroeid nu. Wie weet heeft hij het overleefd. Je moet de moed niet opgeven Emily. Waarom doe je dan al deze moeite? Omdat je hoopt dat je broertje nog steeds leeft. Laat die hoop leven. Hij hefet het nodig." zei Ophelia zacht tegen het meisje dat het er overduidelijk erg moeilijk mee had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emily
Admin | Tamer
Emily


Aantal berichten : 253
Registratiedatum : 15-10-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Panem, 11e district

True Cross Passport
Age: 15
Rang: Exwire
Lover: I'll never trust anyone

De bibliotheek. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bibliotheek.   De bibliotheek. - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 22, 2011 3:38 am

"Ik ben altijd blijven vechtwn voor Gabriel. Dat klopt." Gaf Emily toe en ze glimlachte waterig naar Ophelia. Het was prettig om iemand te hebben die ze in vertrouwen kon nemen. Waarvan ze om de een of andere reden aan voelde dat ze Emily's geheimen niet zou doorvertellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ophelia.
Aria
Ophelia.


Aantal berichten : 348
Registratiedatum : 17-10-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : In a coffin

True Cross Passport
Age: 16
Rang: Exwire
Lover: -

De bibliotheek. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bibliotheek.   De bibliotheek. - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 22, 2011 8:07 pm

Ophelia glimlachte een beetje. "Dan is nu toch niet het moment om op te geven? Ik zal je helpen zoeken naar boeken en verdere informatie voor zover ik kan. Maar je moet niet opgeven. Oké?" Sprak Ophelia tegen Emily, ze wilde haar maar wat graag helpen waar ze kon als het meisje zo'n mooi doel had. Ophelia veegde voorzichtig een beetje de tranen weg en glimlachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emily
Admin | Tamer
Emily


Aantal berichten : 253
Registratiedatum : 15-10-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Panem, 11e district

True Cross Passport
Age: 15
Rang: Exwire
Lover: I'll never trust anyone

De bibliotheek. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bibliotheek.   De bibliotheek. - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 22, 2011 10:53 pm

"Dank je. Je weet echt veel. En je weet hoer ook precies de weg volgens mij. " Zei Emily en ze veegde de laatste restjes traan weg. Nu moest ze weer sterk zijn. "Hoe heb je dat in zo'n korte tijd geleerd? " Vtoeg Emily oprecht verbaasd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ophelia.
Aria
Ophelia.


Aantal berichten : 348
Registratiedatum : 17-10-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : In a coffin

True Cross Passport
Age: 16
Rang: Exwire
Lover: -

De bibliotheek. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bibliotheek.   De bibliotheek. - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 22, 2011 11:37 pm

Ophelia glimlachte en keek naar Emily. Die haar iets vroeg. "Ik onthoud praktisch alles wat ik een of twee keer gezien heb. Aangezien dit mijn tweede jaar is ken ik eigenlijk alles waar ik ooit gekomen ben de weg." zei Ophelia rustig. Ze keek even naar de boeken, alles hier had ze wel een keer gezien, misschien was het daarom het beste voor haar om Aria te worden..
Terug naar boven Ga naar beneden
Emily
Admin | Tamer
Emily


Aantal berichten : 253
Registratiedatum : 15-10-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Panem, 11e district

True Cross Passport
Age: 15
Rang: Exwire
Lover: I'll never trust anyone

De bibliotheek. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bibliotheek.   De bibliotheek. - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 22, 2011 11:39 pm

"Dat is echt handig. Soms wou ik dat ik dat ook had." Zei Emily en ze keek naar de boeken voor haar. "Maar ik ben aan de andere kant ook blij dat ik het niet heb." Zei ze met de gedachte aan de laatste keer dat ze haar ouders had gezien. "Is het vervelend voor je? " vroeg Emily belangstellend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ophelia.
Aria
Ophelia.


Aantal berichten : 348
Registratiedatum : 17-10-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : In a coffin

True Cross Passport
Age: 16
Rang: Exwire
Lover: -

De bibliotheek. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bibliotheek.   De bibliotheek. - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 22, 2011 11:55 pm

Ophelia keek even voor zich uit. "Soms vind ik het erg lastig, als er nare dingen gebeuren onthoud ik alles en ik kan het ook gewoon niet vergeten. Waardoor ik wel eens last heb van nachtmerries. Maar het is soms ook heel prettig. Het heeft zo z'n voor- en nadelen." Zei Ophelia rustig en ze keek weer naar Emily.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emily
Admin | Tamer
Emily


Aantal berichten : 253
Registratiedatum : 15-10-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Panem, 11e district

True Cross Passport
Age: 15
Rang: Exwire
Lover: I'll never trust anyone

De bibliotheek. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bibliotheek.   De bibliotheek. - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 23, 2011 2:21 am

"Dat dacht ik al. Dat heeft eigenlijk alles wel denk ik." Emily dacht aan haar eigen houdinf. Dat was zo'n voorbeeld. Ze deed erg afstandelijk. Zo zorgde ze ervoor dat ze niet werd lastig gevallen door mensne, maar ook dat ze geen vrienden had. Voor- en nadelen. Net zoals Ophelia had gezegd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ophelia.
Aria
Ophelia.


Aantal berichten : 348
Registratiedatum : 17-10-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : In a coffin

True Cross Passport
Age: 16
Rang: Exwire
Lover: -

De bibliotheek. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bibliotheek.   De bibliotheek. - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 23, 2011 2:26 am

Ophelia knikte. "Ja, eigenlijk wel. Alleen bij sommige dingen overheerst het een meer dan het ander." zei Ophelia glimlachend en ze keek naar Emily. "Ik ben blij dat ik je heb leren kennen Emily, eerlijk waar." Ja, ze was er echt blij mee. Dat ze iemand kende die ook gewoon normaal was in haar ogen en haar niet heel vreemd aan keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emily
Admin | Tamer
Emily


Aantal berichten : 253
Registratiedatum : 15-10-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Panem, 11e district

True Cross Passport
Age: 15
Rang: Exwire
Lover: I'll never trust anyone

De bibliotheek. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bibliotheek.   De bibliotheek. - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 23, 2011 2:32 am

"Ik ook dat ik jou heb leren kennen. Dat ik de moeite heb genomen om je in vertrouwen te nemen." Emily glimlachte onzeker. " Normaal vertrouw im niemand dus het is een grote eer." Emily had het vrij snel afgeleerd mensen te vertrouwen. Heel erg snel. Twee keer de fout in gaan was genoeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ophelia.
Aria
Ophelia.


Aantal berichten : 348
Registratiedatum : 17-10-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : In a coffin

True Cross Passport
Age: 16
Rang: Exwire
Lover: -

De bibliotheek. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bibliotheek.   De bibliotheek. - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 23, 2011 2:41 am

"Ik vind het ook een hele eer dat ik vertrouwd wordt." zei Ophelia glimlachend en ze keek naar Emily. "Ik zal niets tegen ook maar iemand zeggen, je geheim is veilig bij mij." zei ze eerlijk. Het was nu het zoveelste geheim dat ze droeg, door de jaren heen maar nooit had ze ook maar iets losgelaten over een enkele ervan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emily
Admin | Tamer
Emily


Aantal berichten : 253
Registratiedatum : 15-10-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Panem, 11e district

True Cross Passport
Age: 15
Rang: Exwire
Lover: I'll never trust anyone

De bibliotheek. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bibliotheek.   De bibliotheek. - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 23, 2011 3:19 am

"Gelukkig. Dan heb ik je goed ingeschat." Zei Emily en ze grijnsde naar Ophelia. Ze keek naar het boek voor haar. Op de een of andere manier had ze geen zin meer om verder te lezen. Ze klapte de boeken dicht en stopte ze in haar tas. "Weet je nog meer boeken waar goede methodes in staan om demonen uit te roeien? " vroeg Emily.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ophelia.
Aria
Ophelia.


Aantal berichten : 348
Registratiedatum : 17-10-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : In a coffin

True Cross Passport
Age: 16
Rang: Exwire
Lover: -

De bibliotheek. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bibliotheek.   De bibliotheek. - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 23, 2011 3:21 am

Ophelia keek even rond en knikte. "Kom, ik heb wel een aantal goede boeken maar ze, de bibliothecaresse mag niet zien dat jij ze hebt." zei Ophelia ztegen Emily. Ze stond op en liep verder naar achteren tussen de boekenkasten door, richting de duistere secties, waar ze ook wel eens boeken vandaan haalde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emily
Admin | Tamer
Emily


Aantal berichten : 253
Registratiedatum : 15-10-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Panem, 11e district

True Cross Passport
Age: 15
Rang: Exwire
Lover: I'll never trust anyone

De bibliotheek. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bibliotheek.   De bibliotheek. - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 23, 2011 3:25 am

Emily grijnsde. Ze had al vreselijk vaak boeken meegenomen uit de bieb maar nooit terug gebracht. Zelf verzekerd als altijd liep ze achter Ophelia aan. In dit deel van de bieb was ze nog nooit geweest. Toeb ze hier haar eerste jaar zat was deze afdeling voor velen verboden terrein geweest. Slechts enkelen mochten hoer toen al heen om boeken te zoeken voor projecteb.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ophelia.
Aria
Ophelia.


Aantal berichten : 348
Registratiedatum : 17-10-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : In a coffin

True Cross Passport
Age: 16
Rang: Exwire
Lover: -

De bibliotheek. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bibliotheek.   De bibliotheek. - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 23, 2011 4:09 am

Ophelia klom op de trap die daar stond en schoof met de vingers langs de boeken. Ze pakte er drie en klom weer naar beneden. "Ik denk dat je met deze drie een heel eind op weg komt." zei Ophelia glimlachend tegen Emily. Ze kende vrijwel alles hier in de bibliotheek en hing hier dan ook vaak rond. Om mensen te helpen of gewoon voor zichzelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emily
Admin | Tamer
Emily


Aantal berichten : 253
Registratiedatum : 15-10-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Panem, 11e district

True Cross Passport
Age: 15
Rang: Exwire
Lover: I'll never trust anyone

De bibliotheek. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bibliotheek.   De bibliotheek. - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 23, 2011 4:18 am

Emily pakte de boeken aan en glimlachte dankbaar. Daarna gleden ook deze boeken in Emily's tas. "Dank je ik denk dat ik hier bog wel even zoet mee ben." Zei Emily en ze grijnsde breed. Emily las snel, maar nu had ze 5 boeken om zich mee zoet te houden. Dat moest toch wel minstens een week leesvoer zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ophelia.
Aria
Ophelia.


Aantal berichten : 348
Registratiedatum : 17-10-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : In a coffin

True Cross Passport
Age: 16
Rang: Exwire
Lover: -

De bibliotheek. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bibliotheek.   De bibliotheek. - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 23, 2011 4:20 am

Ophelia glimlachte. "Mooizo, en als je iets niet kan vinden wees dan niet bang me op te zoeken. Ik ken de bibliotheek haast uit mijn hoofd." zei ze glimlachend. Ophelia wilde weer een andere richting op lopen maar struikelde over het pootje van de trap waardoor ze ongebalanceerd een paar passen liep en uiteindelijk op haar knieën viel. Ze werd gek van haar eigen klunzigheid en deed haar bril weer even goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emily
Admin | Tamer
Emily


Aantal berichten : 253
Registratiedatum : 15-10-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Panem, 11e district

True Cross Passport
Age: 15
Rang: Exwire
Lover: I'll never trust anyone

De bibliotheek. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bibliotheek.   De bibliotheek. - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 23, 2011 4:28 am

"Dat lukt vast wel." Zei Emily met een grijns. Haar gezicht stond plors geschrokken toen ze Ophelia zag struikelen. Ze gooide haar tas op de grond. Zich er niet om bekommerend dat er kostbare boeken in zaten. "Gaat het? " vroeg Emily bezorgd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ophelia.
Aria
Ophelia.


Aantal berichten : 348
Registratiedatum : 17-10-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : In a coffin

True Cross Passport
Age: 16
Rang: Exwire
Lover: -

De bibliotheek. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bibliotheek.   De bibliotheek. - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 23, 2011 4:43 am

Ophelia stond een beetje wankelend weer op en keek naar Emily. "Jawel, het gebeurd zo vaak.. Ik ben echt vreselijk klunzig en chaotisch." zei Ophelia en kort gaf ze Emily even een knuffel. "Toch bedankt voor het vragen." Ophelia wist niet waarom maar ze had het even nodig, en ze was blij dat ze Emily als vriendin had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emily
Admin | Tamer
Emily


Aantal berichten : 253
Registratiedatum : 15-10-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Panem, 11e district

True Cross Passport
Age: 15
Rang: Exwire
Lover: I'll never trust anyone

De bibliotheek. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bibliotheek.   De bibliotheek. - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 23, 2011 4:50 am

Emily schrok eerst even van de knuffel. Dit was heel erg dichtbij voor haar. Meestal liet ze mensen echt niet zo dichtbij komen. Toch besloot Emily om terug te knuffelen. Ophelia was een vriendin. Daar moest ze maar aan denken. "Gelukkig heb je je geen pijn gedaan." Zei Emily.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ophelia.
Aria
Ophelia.


Aantal berichten : 348
Registratiedatum : 17-10-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : In a coffin

True Cross Passport
Age: 16
Rang: Exwire
Lover: -

De bibliotheek. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bibliotheek.   De bibliotheek. - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 23, 2011 4:55 am

Ophelia liet Emily weer los en bloosde even. "Dat gebeurd gelukkig niet zo vaak." zei ze, Ophelia was niet iemand die gelijk lichamelijk contact zocht, daarom dat ze nu wel redelijk verlegen werd van haar actie, maar ze vond het niet erg. Ze kwam er heus wel weer overheen. Best makkelijk eigenlijk
Terug naar boven Ga naar beneden
Emily
Admin | Tamer
Emily


Aantal berichten : 253
Registratiedatum : 15-10-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Panem, 11e district

True Cross Passport
Age: 15
Rang: Exwire
Lover: I'll never trust anyone

De bibliotheek. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bibliotheek.   De bibliotheek. - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 23, 2011 5:09 am

Emily glimlachte. Bij mij ook niet." Zei ze en ze lachte zachtjes. Emily stond weer op en stak haar hand uit om Ophelia omhoog te helpen. " Welke kamer izt jij eigeblijk? " vroeg Emily. Ze wist nog niet wie haar kamergenote was. Ze had haar nog niet ontmoet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De bibliotheek. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bibliotheek.   De bibliotheek. - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De bibliotheek.
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
True Cross Academy :: Binnen de school :: Klaslokalen-
Ga naar: