True Cross Academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


The Exorcism School
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Laatste onderwerpen
» Wat is Truecross dood O_o
mijn rol...ik hoop dak hem hier goed plaats XD Icon_minitimema okt 31, 2011 6:58 pm van Ophelia.

» Kamer 102- Emily & Gaia
mijn rol...ik hoop dak hem hier goed plaats XD Icon_minitimema okt 31, 2011 6:58 pm van Ophelia.

» De bibliotheek.
mijn rol...ik hoop dak hem hier goed plaats XD Icon_minitimezo okt 23, 2011 8:22 am van Emily

» Aanschauw de smexyheid van Darragh!
mijn rol...ik hoop dak hem hier goed plaats XD Icon_minitimezo okt 23, 2011 4:56 am van Ophelia.

» Exorcist Match Maker
mijn rol...ik hoop dak hem hier goed plaats XD Icon_minitimezo okt 23, 2011 4:31 am van Ophelia.

» Spam opruiminf
mijn rol...ik hoop dak hem hier goed plaats XD Icon_minitimezo okt 23, 2011 2:36 am van Ophelia.

» De combinatie Shion en Eric wordt wat.
mijn rol...ik hoop dak hem hier goed plaats XD Icon_minitimeza okt 22, 2011 11:05 pm van Eric

» De Sprint velden
mijn rol...ik hoop dak hem hier goed plaats XD Icon_minitimeza okt 22, 2011 10:51 pm van Emily

» Kiss, Marry, Push off a cliff
mijn rol...ik hoop dak hem hier goed plaats XD Icon_minitimeza okt 22, 2011 10:57 am van Candurill-Sensei

Het Team
mijn rol...ik hoop dak hem hier goed plaats XD Addd mijn rol...ik hoop dak hem hier goed plaats XD 2lc8wth
Linkpartners
mijn rol...ik hoop dak hem hier goed plaats XD 24vsi0w
Wil je linkpartners worden? Stuur dan een mail naar Mephisto Pheles met een 130 x 60 plaatje van jouw site. Deze zal dan op deze site komen te staan.

 

 mijn rol...ik hoop dak hem hier goed plaats XD

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Candurill-Sensei
Docent Gym | Knight
Candurill-Sensei


Aantal berichten : 88
Registratiedatum : 17-10-11
Leeftijd : 30

True Cross Passport
Age: 50 (lijkt 18)
Rang: middle first class
Lover: I'm always looking for meaningful one night stands. ^^

mijn rol...ik hoop dak hem hier goed plaats XD Empty
BerichtOnderwerp: mijn rol...ik hoop dak hem hier goed plaats XD   mijn rol...ik hoop dak hem hier goed plaats XD Icon_minitimema okt 17, 2011 6:29 am

Naam: Candurill (of candle) greenstone

Leeftijd: Hij lijkt 18/20 maar hij is al 50

Rang: middle first class, en leraar gymnastiek

Soort exorcist: knight, dragoon (demon)

Uiterlijk: hoewel hij al over de vijftig is, lijkt hij wel 20. Dit komt doordat hij een demon is. Hij heeft lang wit haar dat hij meestal in een staart draagt, en blauwe ogen. hij is gespierd maar niet al te overdreven (geen bodybuilder dus XD) Hij draagt het zwarte gewaad van de true cross orde en het liefst draagt hij daar een bordau rode hoed bij. Verder heeft hij zijn zwaard aan zijn zijde hangen, net als zijn pistool. Hij heeft de karakteristieke eigenschappen van een demon, namelijk puntige oren/tanden en een staart. Ondanks zijn demon uiterlijk probeert hij zo normaal mogelijk te lijken.

Innerlijk: hij heeft gevoel voor humor, en houd voornamelijk van sarcasme. ook is hij een doordenker, en kijk vooral niet vreemd op als hij foute opmerkingen maakt. hij is ook niet altijd even serious (behalven als hij les geeft.) en is hij meestal te zien met een fles of glas rode wijn. Maar hij is ook trouw en zal altijd opkomen voor zijn vrienden. hij dood alleen als dat nodig is, zowel bij demonen als mensen. Hij kan heel slecht tegen onrecht. Als hij word gediscrimineerd doordat hij een demon is word hij kwaad...en dan wil je hem niet tegen komen in een donker steegje....

naast dat hij knight en dragoon is, kent hij ook hier en daar een fatal verse...hoewel hij niet voor een goede aria door zou kunnen gaan.


Laatst aangepast door Candurill-Sensei op ma okt 17, 2011 9:44 am; in totaal 5 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Candurill-Sensei
Docent Gym | Knight
Candurill-Sensei


Aantal berichten : 88
Registratiedatum : 17-10-11
Leeftijd : 30

True Cross Passport
Age: 50 (lijkt 18)
Rang: middle first class
Lover: I'm always looking for meaningful one night stands. ^^

mijn rol...ik hoop dak hem hier goed plaats XD Empty
BerichtOnderwerp: Re: mijn rol...ik hoop dak hem hier goed plaats XD   mijn rol...ik hoop dak hem hier goed plaats XD Icon_minitimema okt 17, 2011 7:05 am

ik wilde er eigenlijk nog tamer bij doen...maar ik vond drie wel erg veel...en ik vond dragoon en knight beter bij gymnastics passen...XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Emily
Admin | Tamer
Emily


Aantal berichten : 253
Registratiedatum : 15-10-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Panem, 11e district

True Cross Passport
Age: 15
Rang: Exwire
Lover: I'll never trust anyone

mijn rol...ik hoop dak hem hier goed plaats XD Empty
BerichtOnderwerp: Re: mijn rol...ik hoop dak hem hier goed plaats XD   mijn rol...ik hoop dak hem hier goed plaats XD Icon_minitimema okt 17, 2011 8:07 am

Innerlijk mag nog wel ietsje uitgebreider verder vind ik hem goed Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Candurill-Sensei
Docent Gym | Knight
Candurill-Sensei


Aantal berichten : 88
Registratiedatum : 17-10-11
Leeftijd : 30

True Cross Passport
Age: 50 (lijkt 18)
Rang: middle first class
Lover: I'm always looking for meaningful one night stands. ^^

mijn rol...ik hoop dak hem hier goed plaats XD Empty
BerichtOnderwerp: Re: mijn rol...ik hoop dak hem hier goed plaats XD   mijn rol...ik hoop dak hem hier goed plaats XD Icon_minitimema okt 17, 2011 9:06 am

ooohw ik ben altijd zo slecht in het verwoorden van innerlijk...ben bang dat ik me er niet aan ga houden...mja ik ga kijken wat ik erbij kan zetten Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Emily
Admin | Tamer
Emily


Aantal berichten : 253
Registratiedatum : 15-10-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Panem, 11e district

True Cross Passport
Age: 15
Rang: Exwire
Lover: I'll never trust anyone

mijn rol...ik hoop dak hem hier goed plaats XD Empty
BerichtOnderwerp: Re: mijn rol...ik hoop dak hem hier goed plaats XD   mijn rol...ik hoop dak hem hier goed plaats XD Icon_minitimema okt 17, 2011 9:26 am

Heb ik zelf ook hoor xD ik vraag nog een klein stukje verder zal ik je niet teisteren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Candurill-Sensei
Docent Gym | Knight
Candurill-Sensei


Aantal berichten : 88
Registratiedatum : 17-10-11
Leeftijd : 30

True Cross Passport
Age: 50 (lijkt 18)
Rang: middle first class
Lover: I'm always looking for meaningful one night stands. ^^

mijn rol...ik hoop dak hem hier goed plaats XD Empty
BerichtOnderwerp: Re: mijn rol...ik hoop dak hem hier goed plaats XD   mijn rol...ik hoop dak hem hier goed plaats XD Icon_minitimema okt 17, 2011 9:28 am

ok zou het zo goed zijn? heb ook iets aan zn uiterlijk aangepast...
Terug naar boven Ga naar beneden
Candurill-Sensei
Docent Gym | Knight
Candurill-Sensei


Aantal berichten : 88
Registratiedatum : 17-10-11
Leeftijd : 30

True Cross Passport
Age: 50 (lijkt 18)
Rang: middle first class
Lover: I'm always looking for meaningful one night stands. ^^

mijn rol...ik hoop dak hem hier goed plaats XD Empty
BerichtOnderwerp: Re: mijn rol...ik hoop dak hem hier goed plaats XD   mijn rol...ik hoop dak hem hier goed plaats XD Icon_minitimema okt 17, 2011 9:29 am

oh en je wist al dat ik docent gymnastiek was Very Happy moet ik dat er ook bij zetten?...mischien wel...
Terug naar boven Ga naar beneden
Emily
Admin | Tamer
Emily


Aantal berichten : 253
Registratiedatum : 15-10-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Panem, 11e district

True Cross Passport
Age: 15
Rang: Exwire
Lover: I'll never trust anyone

mijn rol...ik hoop dak hem hier goed plaats XD Empty
BerichtOnderwerp: Re: mijn rol...ik hoop dak hem hier goed plaats XD   mijn rol...ik hoop dak hem hier goed plaats XD Icon_minitimema okt 17, 2011 9:38 am

Ja doe maar...
En zo issue goedgekeurd ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Candurill-Sensei
Docent Gym | Knight
Candurill-Sensei


Aantal berichten : 88
Registratiedatum : 17-10-11
Leeftijd : 30

True Cross Passport
Age: 50 (lijkt 18)
Rang: middle first class
Lover: I'm always looking for meaningful one night stands. ^^

mijn rol...ik hoop dak hem hier goed plaats XD Empty
BerichtOnderwerp: Re: mijn rol...ik hoop dak hem hier goed plaats XD   mijn rol...ik hoop dak hem hier goed plaats XD Icon_minitimema okt 17, 2011 9:42 am

ok ik heb erbij gezet dat hij leraar is...bij rang...aangezien mephesto het ook bij rang heeft staan
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





mijn rol...ik hoop dak hem hier goed plaats XD Empty
BerichtOnderwerp: Re: mijn rol...ik hoop dak hem hier goed plaats XD   mijn rol...ik hoop dak hem hier goed plaats XD Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
mijn rol...ik hoop dak hem hier goed plaats XD
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Hier is mijn voorstelling ^^
» mijn hond...
» Ik wil mijn eigen topic. XD

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
True Cross Academy :: Karakters :: Karakter Kaarten :: Accepted-
Ga naar: